القائمة الرئيسية

الصفحات

[LastPost]اخر المواضيع

وصفة سهلة ومفيدة للشعر الهايش والي مش بيطول هتكلفك 2 جنيها فقط

 انا شعر بنتي مش بيطول وهايش الدكتورة قالتلها ع خلطتين لتنعيم الشعر و تطويله انا بصراحه عملتها لتنعيم الشعر فعلا خلت شعري ناعم جدا وكانه مكوي  ومش هتكلفك غير 2 جنيه ماتنسوش تدعولي  

وصفة لفرد الشعر


فوائد الزنجبيل الخياليه لصحتك وجمالك


المكونات

نشا

زيت زيتون

او زيت خروع

وصفات طبيعية للقضاء علي مظاهر الشعر التالف


الطريقه

هاتي نشا واي نوع زيت شعر بتستخدميه زيت زيتون او زيت خروع اي نوع زيت هتجيبي النشا وتحطي عليها الزيت وتخلي القوام زاي الشامبو اغسلي شعرك وادهيني بالخلطه دي وسرحي شعرك الخلطه دي مثل اي زيت بتستخدميه يعني متغسليش شعرك تاني ولفي شعرك لمدة ربع ساعه بس او اكتر زاي ماتحبي وشوفي شعرك بقى ازاي اقسم بالله انا مكنتش مصدقه انا كنت عامله ان النشا هتنشف شعري لكن طلع العكس وان شاء الله هتجربوها وادعولي وهجرب. السؤال اتكرر كتيرة ياجماعه انتي مش هتغسلي شعرك تاني بعد ما تدهني انتي هتحطيها ع شعرك وتسبيها لغايت ماتيجي تغسلي شعرك بعد كده يعني بعد يومين ثلاته وقت ماتحبي


reaction:

تعليقات